Sunday, January 4, 2009

Kenapa Ea ?

Ok. Aku dah makan. Kenyang nye.
Ni ade sorang member aku. Dye tanye ape sebab-musabab aku mengambil keputusan utk menyinglekan diri sepanjang tahun ni.
Adoi.
Malasnye aku nk jawab. Tapi disebabkan aku sangat bermurah hati pada saat dan ketika ini, aku jwb jugak la.

P/S : Jek, pani ko kene time kasih kat aku k.

Mengapa Sya Abdlah ingin menyingle / single but not yet available pada tahun 2009.

Sebab nye :

  • Hati belum pulih.
  • I'm not men's type. Seriously.
  • Pintu hati tak ready nk buke lg.
  • Tiada yang berusaha nk menawan aku. Hahah.
  • Aku masih belum menyayangi diri aku sepenuhnye lagi kot ? Kite kene syg diri kite dulu bru syg org laen kan?
  • Penat la nk ambil-ambil berat padahal diri sendiri tak diambil berat oleh si jejaka.
  • Nak capai target-target tahun ni.
  • Suka ati aku la nk single ke tak.
Aku hanya merancang. Aku tak rase pun ni sume satu bebanan buat aku. Cuma aku nk berehat jap. Penat la mempercayai seseorang. Tahun dpn insyaAllah, target yang satu ni mungkin takde. I will be single and available. Behehe. Tapi kalau ada seseorang yang berjaya membuka pintu hati aku tahun ni ugak, tahniah laa. Akan aku pertimbangkan. Kui3.

Ok dah la. Aku blur lagi ni.
Bais.

4 comments:

hanafana said...

hurm...
sebab² akak tuh munasabahh..
hurm..
hurm..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tatau nak ckp apee..
one thing jee.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

KITA SERUPAA..
heee =)

Ephy A. said...

hehehehe.. of course kita serupaa tp nnt bf jgn serupa ea. heheh :p

hanafana said...

uhuhu..enggakk..mungkin..
h0ho...kalu serupaaa..
hana rela kasi kat akak..
coz u're my evything..
cheewaahh~~

Ephy A. said...

aicheeee hehehe.. speechless~~ :ppp