Wednesday, February 4, 2009

Ke Alam Barzagh Suda.

Aku menge-sef blog kakak akuh. Dia bilang begini ;

"Erm, smalam ada kematian 2 ekor hamsters akak aku. Sekor terjatuh dr sangkar dan dimakan sedikit demi sedikit oleh semut. Yg lg sekor mati dlm sangkar. Tgk punya tgk, tangan sebelah dah putus. Tak taulah sebab kena makan ker atau sebab lembut sgt."

..

Aku sedikit kekagetan. 
Dua eko cucu.cucu ku pegi suda.
May God bless you.

.

Oiya Jot.
Hamsters tamempunyai tangan.
Hanya kaki.kaki saja.
Gimana pembelajaran Sains besilibus Haiwan Mamalia ko dulu ?
A+++ ka ? *Gelak.gelak*

Oiya lagi satu
Kita bedua salah, Jot. 
Mereka bukan Hamsters
Tp
Roborovski aa.

..

Aku arap dapat la nnt aku betemu sama cucu.cucu aku itu semua
Mak aku slash moyang mereka.mereka juga mao.

**Bebis, wet fo yo anti en yo grenmader tu kam dher or both of as wil wet fo u tu kam hom hiyer.

4 comments:

Miss Ixora said...

Hahahah... tangan tuh aku refer yg kaki bahagian atas ler...

Sya A. said...

ah.
tak kira.
salah ugak.

bahahaha

Unknown said...

lorr..cane leh jatuh??
tak dibedung kah??

Sya A. said...

dia dibedung tp bekemungkinan besa ikatan takemas kot.
ekeke