Wednesday, February 11, 2009

Pelumba.Pelumba LTDL ! Anda Taff.Taff Belaka !

Aku dok umh ni mmg tak tgk TV pada siang hari
Malam pon tak
TV tu hanya dijadikan sebage penunggu saja.
Tapi
Ini aa akibat nya kalo anda tidak meneok berita
Aku tepinga.pinga beberapa jam sebelum menaip entri ini.
Kerana di sekita umah aku kelihatan sedikit kepelikkan.
Rame pak.pak polis mengawasi
Kedengaran helikopter belegar.legar di udara
Jalan raya juga dilengangkan.
Ada apa kah ?
Arnold Schwarzenegger buat pengambaran kah ?
Ato
Pedana Menteri datang melawat kah ?

..

Rupa.rupa nya Le Tour De Langkawi tu da ada kat Melaka skng.
Adeeeh.
Kalian tao tak tu pelumbaan apa ?
En ges wat.
Pelumba - pelumba tu sume lalu depan umh aku woii !!
Lalu kat jalan umh aku lak tuuu.
Terasa dekattttt sgt dengan sume.sume pelumba
Putih.putih sume
Hehe.
Aku tak sempat nk snep poto.
Dapat kepcher vidio saja.

EKSAITEDDDD !!!


Vidio tu tabapa terang.
Dalam henpon aku terang lak.
Penipu betul Soni Eriksen ni.

Tadapat neok vid ?
Adukan aduan anda ke Jabatan Tenaga Nasional
Ato
TMNet
Kakak aku sedia membantu.
Twimakasih.
..

Dey ol sampe kg aku kul 2:45 ptg
Sampe Bandar Melaka kul 2:49 ptg.
Kalian bayangkannn !
Kalo diikutkan masa pejalanan dr umh aku tu smp ke BM kira.kira dalam setengah jam.
Wow.

Ucapan ku pada sume pelumba.pelumba LTDL ;

Welcome to Kampung Kandang !!!!

Heheheh.

Papepun
Aku sayang sama kampung aku.

Bais.

4 comments:

MissY said...

Wei, aku x dpt tgk arr video ko. Currently not available. Aku tgk guna network opis aku xleh, guna network luar pun xleh. Ampes!!! Xder kene-mengena dgn tenaga nasional atau tmnet k!

Ephy A. said...

lex aa.
bawa betenang.
tarik napas pjg2.
igt Tuhan..

hanafana said...

hahaha..chomel jeh korunk adik bradik (:

Ephy A. said...

aaa
kahkahkahh~~ :ppp