Thursday, February 12, 2009

Riviu Pilem.

Ok
Sebelum aku mengantuk, meh aku apdet apa yg aku sama momma bikin ini hari.

P/S : Sila meneruskan pembacaan jika kalian sedang berada di dalam mud rajin membaca pada saat dan ketika ini. Twimakasie.

.

Kami pergi menonton wayang cite The Curious Case of Benjamin Button.
Besh ouh !
Tapi sedikit lama aa. 
Lebih kurang dalam 3 jam
Stuck mumtut aku dalam cine tuh.
Cite tu pasal Benjamin Button *Bret Pittttt. Mengalir air liurrr* yang dilahirkan tua.
Lahir.lahir saja muka tua. 
Suma tua.
Kedut.kedut sana sini.
Bila dia meningkat dewasa, bentuk fizikal dia semakin muda.
Muda, muda, muda dan terus muda.
Sehingga aa dia menjadi bayi.
Dan dia mati tyme tu aa.
Bayi tu tutup mata saja, trus mati
Gitu saja riwayat dia tamat.
Huwaa.
Dan dia jadi begitu disebabkan sebuah jam yang telah direka khas dengan putaran saat yang disongsangkan arahnya.

Bagi aku, part paling bess bila Benjamin dukung ayah dia bawa p tengok matahari terbit.
Peh.
Sedikit kesebakkan di situ
Srott.

Oh ohh.
Taim Bret Pit menjadi betul.betul muda .. Taim tada kedutan di mukkaa .. Mayyynnnnnn ! Cair beb.


.


Kalo diberi pilihan untuk dilahirkan tua dan menjadi dewasa dalam tubuh fizikal yang semakin muda, memang aku mao !
Tapi
Sapa kah kita untuk mengubah hukum alam ?

So aku beri 9 /10 untuk pilem ini.
Bess !
Pi la nonton !

1 comment:

Unknown said...

waaaa..so jeless..
nak nenok gakss..tp bzz arr..
dushh22..