Friday, March 6, 2009

Gimana Caranya ..

.. untuk menutup slash mengunci pintu pagar slash gate rumah tanpa bunni ?

Jiran.jiran kakak dan abang aku suma tutup gate pelan saja
Tada bunni pon
Aku pon tutup gak tapi still bole denga bunni kriuk.kriuk sampe 500 meter.

Aku ada cara aku sendiri iaitu mengunci gate dengan slow tanpa bunni adalah dengan melakukannya dengan slo-mosyen yang telampau
Tapi
Kalo lama nao aku buat
Orang.orang pikir aku mao merompak umah lakk
Asik dok fokes ke picu tuh saja.


.

Ini aa salah satu ketensenan aku pabila kakak ato abang aku menyuruh aku membuka ato menutup gate rumah.rumah mereka.


Tapi
Apa aku kesah.
Asalkan rumah.rumah mereka selamat.
Amiiinn.

2 comments:

Miss Ixora said...

Aku tutup dan buka pintu gate pun ada bunyi aper... Apa aku kesah...

Sya A. said...

aku lagi aa takesahh..