Thursday, March 5, 2009

Kehidupan Aku di Perantauan.

Hais eberibadi !

Rindu aku tak ?
Kopem tak nya sebab aku pon tak rindu kalian
Wakaka.

Tada aa.
Sapa kata aku tarindu kalian
Setiap malam teringat kisah.kisah antara kalian sama aku
Bulu mata aku pon byk saja yg jatoh
Twimakasie ya sebab meringankan beban kelopak mata aku
Huehue.

Well
Kehidupan aku di Niu Yok ini ato orang zaman purba panggil Seri Kembangan, sama saja sepeti kehidupan aku di Hartford ato orang asli bilang Kampung Kandang
Cuma di sini keadaan ke-sopingan amat aa terhad
Keta tada susa mao bejalan
Tapi yang sedikit bes sebab umh abg aku internet ada suda
So kerinduan pada kalian bisa terubat sedikit aa.

Okai
Jadi
Aku akan pulang ke tanah air lagi beberapa hari
Tunggu aa aku di KLIA besama.sama dengan bunga melor ala.ala di Hawaii gitu
Kasi aku wangi sket
Kalian kedekot aa.

Okai aa
Bais.

4 comments:

Miss Ixora said...

Hahaha.. aku x rindu kt ko pong! Tetiap ari tgk muka ko. Tetiap pg gk aku kejut ko utk masuk tido dlm bilik.

Sya A. said...

manede nye tetiap pagi ko kejot aku?
tu dulu satu pagi je pon
hahahss

Unknown said...

lorr?de tenet da keehh?
awat tak habaq??

Sya A. said...

i telopeee~~! XDD