Thursday, April 2, 2009

Mana mao cari, macik uihh.

Ritu ada macik.macik neh dtg umoh aku
Datang sama seorang anak dara

Ada ke dia minta tolong momma aku carikan boipren ato lebih sedap dengan panggilan jodoh untuk anak dara dia yang sekarang berusia 28 tahun 5 bulan.

Anak dara dia (momma) a.k.a kakak aku pon tadapat lagi boipren
Ni kan pulok mao carikan boipren / suami untuk anak dara orang lain

.

Tamengapa aa
Macik itu minta tolong saja

Tapi sapa saja yang kita orang kenal, maciikkk ??
Huhu.
Kita orang tarame mengenali enjiniyer.enjiniyer, peguam.peguam, arkitek.arkitek, doktor.doktor untuk dijodohkan sama anak dara macik, kakak saintis itu ..

Okai.okai
Disebabkan aku ini mempunyai perasaan simpati kepada macik dan kakak itu
Maka aku pon besedia aa menolong

So 
Pada sapa.sapa yang mempunyai kenalan.kenalan ato abang.abang ato exboipren.exboipren ;

  • Yang bekerja suda
  • Yang bepangkat lebih tinggi sedikit / sama level dari / dengan Saintis  (Kalo boleh aa. Kalo taboleh tapa aa. Aku sama momma pon takesah.)
  • Yang berusia lebih dari 28 tahun 5 bulan (Jika dikira pada tarikh ini hari) - Kalo muda 2 taon okai lagi kot
  • Yang BAIK. Sudah tentu aa
Dan
  • Yang bujang. Kalo yang duda tu, uhm, boleh kot. Entah. Just try your luck aa. Haks.

Sila aa bitao aku secepat mungkin
Aku menolong dengan niat yang baik
Mana aa tao aku boleh mematchingkan orang.orang, ye tak ? :]


Oyeh
Jangan risau
Aku melakukan tugas ini tanpa sebarang muslihat ato mengamalkan sikap "sambil menyelam minum air"
Twimakasie.



..

**Macikk, menantu artis boleh ? Uhm. Orang politik ?

6 comments:

Miss Ixora said...

Promote org lain. xmoh plak promote kakak ko yg comel nih!

Sya A. said...

xnak
sbb aku tao ko bukan sedesperate kakak itu.
wahaha
kann? eh yeke.

Miss Ixora said...

Aku maintain lg. Aha, x sedesperate single di sana tuh

Sya A. said...

ha
sedao tape
hahaks

Unknown said...

ye.
saye single =)

Sya A. said...

hakk
sayep jugep =P