Sunday, May 24, 2009

Eyueee.

Masa aku mao keluar pagi tadi, aku pake kasut crocs
Nak cepat punya pasal
Aku pake sarung saja ah
Patu aku rasa sepeti ada benda dalam kasut belah kiri aku
Rasa geli.geli

Aaaa
Eeeeeeewueeeee.

Cicak
Bapak cicak kot
Besao semacam
Eeeeeewuee lagi
Sukke.sukke jee nak sentuh aku


Eh
Salah poto


Tak pasal.pasal aku kena samak 7 jenis sabun dan sebaldi soflan.

6 comments:

erniekO said...

hahaahha.. sure rase sejukk je kan. hahaha.

Ephy A. said...

hahaahh
memang! =Pp

sawadina said...

eiiiiiiiii gelinyee,kalau yanie lme dah kene panggang kasi hitam.hahaha
:p

Ephy A. said...

hahahah
kalo rebus pun besh gakk :pp

MissY said...

hahaha, geli siot!!!!! klu aku sure aku dah lempar2 kasut tu smpi kt dlm longkang dpn umah.

Ephy A. said...

ko mmg. mesti ko terlompat2. kakakaka