Friday, June 19, 2009

DiTag oleh kiddy Ijat.

Sementara aku ada masa setengah jam ini
Meh aku langsaikan hutang tag si adik manis Izzat ini
Behehe.

1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri ?
- Buku kot. Taingat.

2. Apakah benda paling penting dalam hidup kamu ?
- Henpon.

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu ?
- Rumah je.

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan ?
- InsyaAllah hingga ke akhir hayat.

5. Adakah anda sedang dilamun cinta ?
- Tidak.

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam ?
- Err. Ntahhh.

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli ?
- Siapa yang Menegur Tadi ?

8. Apakah nama penuh kamu ?
- Beyonce Knowles.

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak ?
- Dua.dua.

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya :
- Sapa.sapa saja aa

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu :
- ..

Okai. Da sebut.

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri ?
- Mesin yang cucikan.

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi ?
- Playground.

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu :
- Budak kecik yang comel.
- Slalu ckp shumak. Aku tatao apa itu maksudd. Hahaha.
- Caring woO.
- Ensom !
- Kereta dia sama kereta aku sama keturunan. Hee.

15. 8 perkara yang amat saya gilai :
- Kucing.
- Cats.
- Kitties.
- Meaws.
- Kimi.
- Geri.
- Schumi.
- Henpon aku. *Yeke aku gilai hp aku ? Entah. Pk jap.

16. Pelukan atau ciuman ?
- Mao dua.dua sekalii

17. 8 perkataan yang sering diucapkan :
- Okai.
- Nda tahu.
- Tah. Itu saja kot.

18. 8 buah buku yang paling baru dibaca :
- Siapa yang Menegur Tadi ? 8x.

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali :
- Joey McIntyre's Stay The Same
- Jamestown Story's Don't Say No.
- Britney Spears' Oops I Did It Again.
- Daniel Powter's Bad Day.
- Meet Uncle Hussain's Lagu Untukmu.
- Dido's Here With Me.
- Ungu's Berikan Aku Cinta.
- Sum 41's Pieces.

20. Mari men'TAG' 8 orang lain :
Tada. Twimakasie.

Bais !

No comments: