Sunday, June 28, 2009

Entah la rerakan oits.

Tengahari tadi aku ke rumah kenduri kahwin
Aku ikut saja sebab selepas itu aku sefamily mao terus pergi cari kain untuk baju raya
Then tiba di sana aku perasan rame gileee kawankawan sekolah aku dahulu
Aku jadi sedikit konpius
Adakah yang raja sehari itu adalah rakan aku juga ?
Tapi setelah di belekbelek
Oh tidak sebenaonya
Entah aa
Mungkin ya kot cuma maybe aku tak ingat
Maklum aa
Time school dulu aku jalan tunduk saja
Hau3xx

Tapi kali ini
Rerakan yang aku jupa adalah puak yang lain
Ini puak adalah sebuah puak yang telah berstatus Mrs.
Hakx33x
Puak semalam masie berstatus Miss
Yang belum berkahwin dan juga akan berkahwin
Yang tadi ini pula yang telah berkahwin, sedang mengandung dan juga telah beranakpinak
Uihhss
Lagi advanced mekkk
Tahniah3x
Dulu masa kahwin kalian suma tada jemput aku punn naa
Sekarang la ni mao dok tanyatanya aku bila mao kahwin
Aku punya turn nanti tada kosa mao jemput kalian !
Hakk
Emoemo lebihh =P Kiddin.
Tapi serius aa tadi
Aku sedikit tertekan dengan soalansoalan cepumas kalian
Aku tao aku perempuan
Kalo lewat sikit mesti orangorang pandang laen suda
Tapi Prince Charming aku tak kelihatan lagi aa wois
Memasak pun aku belum master lagi nip
Sabar k sabar
Lagi 3 ato 4 taon k

Aku harap ini adalah last entry untuk jawapan aku bagi soalan tesebot
Hehe

Btw
Baju raya aku nanti warna emas
Sapa warna emas lagi ??
Moh aa kita berboria.
=)

Bais.

No comments: