Friday, July 3, 2009

2:04 am.

Okai
Aku baringbaring ini tadi tao
Patu tibatiba aku terjaga sebab aku terdengao satu bunni
Ini bukan bunni ayam bekokok pas menetas ato bunni kucing mengawan
Bukanbukan
Ini bunni macam .. kriukkriuk
Bukan Kristin Kreuk Lana Lang smolvil ituu ok
Bukan
Ini bunni macam ada orang sedang mengorek
Sungguh !
Bunni tesebot kedengaran sekali sekala
Tapi amatlah jelas teramat
Aku mao kejut momma tapi dia sedang lena diulit mimpi
Tak sampe ati
Jadi aku bertindak mendiamkan diri seketika
Tapi yang peliknya
Aku tidak gementar langsung !
Sungguh !
So aku pun keluar bilik mao ambil sesotu
Ye aa
Takot kann
So pas 2 min setengah, bunni itu berbunni lagi
Dan kali ini aku tidak lambat lagi
Terus aku mengambil langkah drastik yang penuh berkarisma
Dengan menerjahkan cotton bud ke dalam organ pendengaran aku
Ada semut oiiii sedang besukke rie dalam tinge aku !
Apekejadah mencarigali tengahtengah malam ?
Malammalam Jumaat pula itu
Cari punya cari
Tak dapat dikesan itu semut
Suda masuk dalam badan aku kot
Aah habis aa
Mati hati aku selama patploh ari
Tak apa aa
Redha saja

**Picitpicit semut.

No comments: