Saturday, July 4, 2009

The function.

Okai
Aku tak snapsnap poto aku
Aku cuma snapsnap ini saja

Bilakah kita akan dapat besama, Nikon ?
Huhuw.

Frankly, aku tak aa heran nau dengan cameracamera dslr ini
Tapi memandangkan aku bakal bekerja besama beliaubeliau
Jadi aku kena aa studystudy pasal merekamereka
Kang tak pasalpasal orang kata aku jakown
Kannn
Wekk

Oiya
Aku macam tak pecaya aku jumpa artis kat rumah kawen tadi okai
Aku jumpa pelakon Zulhuzaimi, Macaulay Culkin dan Rani Mukherjee.

Hak3xx

Tipu suda

Tapi seyes aa
Seorang brader itu rupa dia sebijikk Zulhuzaimi woo
Tekejot dan teruja sekejap aku
Hehe
Anak dia lak sebijikkkk Macaulay Culkin
Ofkos aa Macaulay time kecik dulu
Mata besao ala ala stim
Pande belakonn wa cakap luu
Bapa dia suro dia ketawa, dia ketawa walopun time itu tengah seyes
Suro shuffle, dia shuffle !!
Betull !! Sungguh !
Dia baru setaon lebie
Aku rasa da besao nanti boleh jadi pelakon yang bebakat
Aku nak snap poto dia tapi dia asik dok belari marathon
Tak dapat pula
Ha yang Rani Mukherjee itu pula lagi satu
Ini budak bebaju pink tadi
Rambut ikal mayang
Bulu mata melentik
Tanya nama, "Adik, nama sapa ni ?"
Dia jawab sambil makan wajik, "Hairani"
Ha tak heran suda
Pasti tekenankan Rani pelakon itu aa
Tinguktinguk momma dia punya gelang sampe ke suku lengan
Uihs
Naik bepinau mata aku
Haks3x

Okai aa
Mao rest
Bisuk kena pegi lagi
Baiss !

5 comments:

hanafana said...

uit..akak..tuh slr D bape?

sawadina said...

akak, lawa camera..
kalah yanie punye.
hahaa :p
baiss >.<

Ephy A. said...

hana: ohh D60 je hehee
zazue: lawa ke yangg?? hukk bukan akak punye :DD

hanafana said...

urs?

Ephy A. said...

nopee, my kazen's..