Sunday, July 12, 2009

Keperdayaan selamat dilancarkan.

Aku mao tinguk buah durian dah gugur ke belum kat belakang umoh
Tapi aku tak mao lappy ini diconquer oleh dak Eija
So aku menghasut dia untuk menemani aku ke backyard
So secara automatisnya
Lappy ini tidak diconquer oleh beliau sama sekali dan aku sangat gembiraaaa

HAHAHHA
**Gelakgelak jahat

Jadi sekarang aku sedang mengconquering kembali.

5 comments:

Miss K said...

Niat itu adalah tidak baik sama sekali. Argh!!!!

sawadina said...

haha, nakal erk kak sya nie..
=D

wahh, kat blakang rumah ade pokok durian?
seyes?bestnyee..nak 1buah ble?
hihii :p

Ephy A. said...

hahaha
ade3x
sebatang pokok je.. ritu dia berbuah smp 25 biji woo..
tp skg tggl sbiji, tu pun xjato3 lagi
hik3x

hf said...

o0..ade ek?
tak pasan pulak :P

Ephy A. said...

adeee
hakks