Wednesday, July 1, 2009

Tag dari IjatkO.

Apaapa pun, toche Ijat kerana mengetag kakak mu ini seorang saja.
Hehe
Eh yeke ?
Huw.

01. Bekas kekasih saya adalah : Ex-boifren saya.
02. Saya sedang mendengar : Bunni kereta.
03. Mungkin saya patut : Panaskan enjin kereta.
04. Saya suka : Kucing.
05. Sahabat-sahabat baik saya : Sedang bekerja.
06. Saya tak paham : Apaapa yang saya tidak paham.
07. Saya kehilangan : Schumie, Kimi dan Geri seketika dahulu.
08. Ramai yang berkata : Saya comel. Haw3xx.
09. Makna nama saya : Entah aa.
10. Cinta itu adalah : Anugerah.
11. Di suatu tempat, seseorang sedang : Bernapas.
12. Saya akan cuba : Memakan dengan banyak.
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : Forever.
14. Telefon bimbit saya : Mempunyai screen.
15. Bila saya terjaga dari tidur : Saya melihat siling.
16. Saya paling meluat apabila : Orangorang cakap tak serupa bikin.
17. Pesta/Parti adalah : Orangorang bergembira ?
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : Ternyata lah kucing !
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 12 tahun.
20. Hari ini : Hari Rabu.
21. Malam ini saya akan : Tido.
22. Esok pula saya akan : Bangun pagi sepeti biasa.
23. Saya betul-betul inginkan : Pizza. Dah lama tak makan pizza.
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : Masie mempunyai mata.
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : Pusat membeli-belah.
26. Makanan Barat atau Jepun : Barat.
27. Bilik yang terang atau gelap : Terang.
28. Makanan segera adalah : Fast-food.
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang : "Daaah"
30. Tag ini datang dari : Adik kecil ku, Izzat ;]]

No comments: