Saturday, December 26, 2009

Karnival itu.

Aku suda pergi semalam
Behehe
Boleh aa
Best gak
(Best sebab rame sedara-mara aku yang menjual)
Ok
Kira aku tinguk rame jugak aa yang datang
Tepi-tepi jalan depan rumah aku itu boleh aa jugak diketegorikan sebagai full
Bagus-bagus
Macam hari raya pulak
Hari raya pun tidak macam ini
Tapi alhamdulillah
Masuk hari ini tiga hari suda karnival berlangsung
Tak hujan pun !
Padahal sehari sebelum 1st day itu, hujan lebat mencurah-curah membasahi bumi
(Pesal lak aa ayat skema gini)
Dannn
Ada pertandingan karaoke
Aku rasa kalau hujan mao turun pun, memang boleh dah tuh :D
Tapi tak pulakk
Alhamdulillah lagi :)
Papepun, daku mendoakan supaya Allah swt mengasihani lah mereka yang menjual dan tidak akan menurunkan hujan sehingga bisuk
Insyaallah
Amin

P/S : Kat depan ini ada sebuah kereta. Mak bapak dia pergi karnival, tinggalkan anak dia sambil tingkap kereta terbuka. Gila kepe. Anak kaw kena culik kanggg.

2 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

masuk la pertandingan karoke tuh
:)

Ephy A. said...

ayakk
pecah mic tu nnt
behehe