Thursday, January 21, 2010

Bila mau pulang neh ?

Ok. Aku semakin busan di sini haha.

Oiya
Seminggu lebie lepas aku jatuh sakit
Sesepa yang tau tu, tau lah
Yang tatau tu, xperlu tau lah kan
Bagai jatuh tegulik dog, lagi ditimpa tangga besi, aku merana sendiri
Ewah haha
Demam patu tekak luka patu sakit tekak (eh tekak luka mesti la sakit kan ? grr.) patu batok patu sakit gusi patu mata sakit
Innalillah wainnalillah hirojiun ~
Antibodi aku sedikit tidak kuat minggu lepas
Mungkin aku banyak buat kerja
Ato
Mungkin aku tak cukup tidur (ya, itu pasti la kot =D)
Ato
Mungkin itu semua adalah hukuman aku daripada Allah SWT
Mana tau kan ?
Ada hikmah atas semua yang terjadi
Aku redha menerima nya
Dan sekarang aku semakin pulih
Sore pun kian merdu
Alhamdulillah
Cuma tekak itu mahu manja2 sikit lagi
Ada batok2

Dann
Ritu balik Melaka jap
Kangen !
Pegi sepital, rumah dan klinik gigi
Doc gigi itu baik
Harap2 da bersalin nanti rupa bby dia mcm aku hehe

Oh oh
Hari ini bday kakak ipar aku yang ke-32 !
Yeayy
Happy bday, kak Ina ~
May God bless you always and forever
We lep2 you ! =D

Okai la
Bais !

2 comments:

erniekO said...

dh sehat btol2 blom?
kalo blom.. get well soon..
huuwww sgt sedey u din receive d card.. :(

Ephy A. said...

da sihat ritu patu batuk balik huhu
yeshh! very! xdapett! grr