Thursday, April 1, 2010

Award ?

Hellu lagi.

Saya rasa ini baru award kedua kot selama 3 taon saya bermastautin bersama blogger[dot]com haha.

1. Thank and link the person that gave you the award.

My big sis, Eija - Gamsahamnidaaaa !! Nuna, saranghae haha.

2. State 7 things about yourself.
  • I am a cat maniac ! Pantang tinguk kucing, kopem tak terlepas pandang sama beliau. My mum says kalo kucing suka dekat kita maknanya aura kita kuat.
  • Saya seorang yang serius. :| <-- Tinguk. Serius betul saya.
  • Saya seorang ambidexter.
  • I love meeting people but I'm a bit shy2 cat.
  • Saya sangat meminati bahasa Inggeris.
  • Saya tak suka Maths.
  • Saya cute. Kui3x. *Sila muntah kaler rainbow.*
Da abis. Bais.

2 comments:

Unknown said...

last statement 2 mmg akak nk termuntah, bkn kaler rainbow, hitam trus.. :)

Sya A. said...

hahahha ;PPP