Monday, February 7, 2011

Kampung kedua ku, Kelantan Darul Naim.

Salam.
Hellu. Hehe.
Semale baru kelik dari Kelate. Super behh !! 2 hari dok sane tak puas. Tapi banyak kenangan indah9x :]

Ucapan Terima Kasih ;

1st - Sangat2 terharu dengan layanan bakal keluarga mertua ku. Baikkk sangat :'] Rasa sungguh bertuah. Terima kasih di atas segala2 nya. Rindu semuaaaa ! ^^

2nd - Buat en.Toinie yang telah bersengkang mata mendriving dengan sangat PERLAHAN nye. Hahak. Rasa2 kalo kamu drive 80km/j, mungkin lagi AWAL kita sampe. Hahahs. TQ so much yah, bro ! :]

****

Jumaat dan Sabtu penuh dengan kegiatan riadah. Lepas solat Jumaat, en.Awk membawa aku, mak and dak adek Bella ke Pasar Siti Khadijah. Tak sempat nak bersupin sebab geng2 en.Awk da tunggu di PCB. So pahtu langsung gerak ke sana.

Sampe PCB [Pantai Cahaya Bulan], rame betul orang. Angin kuat. Ombak kuatt. Sebbek aku tak terterbang. Hahak. Nampak sangat tulang-temulang aku kuat :P

Pahtu bisuk nya pula, ada kenduri kawen sepupu en.Awk. Saudara-mara beliau semua behh ! Saya shukka :] Rasa bahagia woo. Tapi lebih bahagia bila berada dengan keluarga en.Awk.. ♥♥♥

***

Ada photos tapi hanya di Facebook :]
Anyways, buat kalian2 yang involved ketika aku di sana, you all meme Terbaik !

Sya A.

3 comments:

Jue Nara said...

amboi3.. cuti sakan nmpknya cik sha kita nie... ni yg buat akak jeles nie.. :D

Sya A. said...

alohh kak..hehe setaon bape kali je dpt cuti sakan ginii xDD

izzat said...

^^