Saturday, March 12, 2011

Kena Tag dengan kak Juliana Evans !

Hahakk .. Kak Izaaa. Juliana Evans tu nama glemer nau. Ekeke.
Adeh. Kena tag. Bedebo2 ni nak jawab.
Okeh. Here goes :

1. Sila beritahu nama penuh kamu. Tak kiralah sampai nama datuk atau moyang kamu.
- Habsah Binti Abdlah Bin Baba Bin Yaakob.

2. Kamu suka warna pink tak?
- Err .. Err .. Ew.

3. Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan si pemberi taggie ni, apa yg kamu nk ckp kat dia?
- "Akk ! Blog I da updatee. Bace lewww." Hue3x

4. Siapa paling comel? Maher Zain atau kamu?
- Eh. Saye lewh.

5. Mana lagi sedap? kek atau aiskrim?
- Aiskrim !

6. Bila tarikh lahir si pemberi tag ni?
- 27hb Mei 1982 ! <-- Semangat. Mcm le betul. Eh betul ke kakk ?

7. Ain Maisarah, siapakah dia?
- Penjual iceblended kedai dpn aku ni.

8. Ceritakan sejarah kamu membuat blog.
- Ohh. Uhm. Ini adalah kesinambungan sebuah blog yang telah didelete sebelum ini.

9. Apabila hari jadi kamu, kamu nak saya (pemberi taggie ini) beri apa pada kamu?
- Saye mau tiket ke Genting Highland ! Bulihh ? Hik2.

10. Taggie nie ada 10 soalan, jadi wajib tag 10 org ya!
- Ala saye tak rame kawan :( Isuk2 la saye tag yiee !


Twimakasie kepada SV kuh, Kak Izawhh ! ^^
Kalo ade tag2 lagi, bagi le tau. Hee.

4 comments:

Jue said...

nama glemer tu memang sesuai ngan akak.. wakaka

tarikh lahir salah!!!

tiket ke genting? akak bg tiket dr bandar hilir ke melaka sentral jek.. kehkeh

Ephy A. said...

aiseymeng. cane leh salah tarikh ni hihihi :PP

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

Ain Maisarah? Wah..itu penulis novel jutawan tu kan..

Ephy A. said...

erk..yeke? aiseymeng.saye xtau. hee