Monday, May 30, 2011

Update khas buat stalker ku dari Johor.

Ohai !

Entry ni khas buat stalker terbaik ku yang dari Johor itu. Nak tanye sket la, kamu selalu masuk blog saya tapi sentiasa refer dari uncle Google. Kamu tak pernah hafal url blog saya ke ? Oh mungkin kamu tak tahu guna internet ^^

Tiap kali masuk blog saya, mesti kamu macam, 'Ala dia tak buat entry baru ke ?' Haha kann ?? Alala.. Ciannyee. Saya tauu kamu memang cakap macam tuhh sebab dah berapa kali kamu masuk blog saya tapi takde entry baruu :P Ok, kali ni khas untuk kamu yah ! :D

Saya sekarang berada di luar Melaka. Bercuti selama 2 minggu. 4 hari di Kelantan dan selebihnya di Selangor. Tahu tak official website Kelantan dan Selangor tu ? Tak tahu Google lah yie. Maklum lah, kamu kan tak tahu guna internet. Kuikui.

Kamu jangan risau yie, walaupun saya bergembira disini, saya akan tetap update mengenai saya di blog. Dan saya pasti kamu akan setia menunggu untuk mengetahui kisah hidup saya yang menarik ini !

Tapi minta maaf sebab saya dah tak upload pix di blog ini lagi. Semuanya akan berada dalam Facebook saya. Kalau nak tinguk, add lah FB saya. Ada bran ? :P

Ok lah. Sampai sini dulu okeh. Next time saya sambung. Tapi saya tau saya tak buleh idle lama2 sebab nanti kamu rindu saya ^^

Oraitt. Baiss !! :DD
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 comments:

Jue Nara said...

eh, akak org melaka la.. muahahaha

chenurulhusna said...

sape stlaker tu eh?:X