Wednesday, June 29, 2011

Panjang dari kebiasaan.

Hey hearties!

Buat ape? Harvest Farmville ke? Haha Farmville? Oyy. It is soOo last season kauu. Farmville aku pon tah macam mane le tu. Kebun kemane, pets kemane. Seyes dah jadi padang jarak padang tekukor kot. Tunggu le aku check it out Farmville tu dalam 6 taon lagi k.

Ekcheli, aku post entry baru ni pon sebab nak test je. Bese le, template baru. Rainbow² nia. Terang sket mata aku membacenye. Amacam cik Wozah, cute kan blog aku. Hau3x babyface gituww :DD Tapi tu la, aku ni kejap² tukau template. Tapi rasenye aku cam da fall in loveydovey dengan layout ni. Ah biau le. Kang aku da busan, aku tukau le lagi. Ape kesah. Ek.

Rasa cam nak type entry panjang lah hari ni. Yela, da berkurun aku puasa dari menaip entry² panjang. And nak start blogwalking balik lah jugek. [Aku penah blogwalking ke. Hau3x] And nak change spelling. Takde kose lagi aku nak skema². Bila aku in a serious mode aje baru skema.

Kalo nak diikotkan memang banyak kisah² menarik yang aku mau siarkan. [?] Tapi, aish. Macam teda hari isuk je ko ni, cha. Udah² le tu. Cukop le untuk wawancara pada hari ini. Sekian timekaseh.

Bais. Assalam.

2 comments:

eina.rozarina said...

ek eleh..hahaha

Rahika Wahidah said...

wah kak sya. memang panjang dari biasa,. hehe