Thursday, July 14, 2011

12:26 AM

Heyy hearties,

Seriously, aku tersangatlah mengantok tahap dewa 19 pada ketika dan saat ini. Tapi, disebabkan kedegilan aku untuk menghaluskan kulit mukke neh, maka diteruskan jua.

Ok. First step, ambil kuning telur ayam dan campurkan dengan minyak zaitun. Kemudian, tepekkan pada keseluruhan muka. Tunggu sehingga 3 JAM, bilas dengan air suam diikuti dengan ais. Kemudian, bilas dengan pencuci muka.
Yess, kena tunggu 3 jam. Terbaeekk. [Buat ape sampe nak 3 jam. Setengah jam suda.] Oh well, memang itu pun ape yang aku cakap dalam hati kann. Tapi lepas da tepekkan kuning telur dengan minyak zaitun tu, ko hengat senang² aje ke beliau nak kering? Dah namanye pon minyak. Adoi. Takpe², ni 1st attempt. Sabau².

So bile ada mase sikit ni, aku blogwalking lah. Best jugek kan blogwalking ni sebenarnya. Banyak blog² menarik yang aku jumpa. Young bloggers are the most ticklish ones. With the peace up next to the cheek and making eyes wide open. Cumel letteww kann [aik?] Study rajin² ye, adik² ;)

The youth-sters pulak .. haa u ouls meme the behh! Rata² yang aku terclicked untuk baca, most of them placed tons of photos. Serious, I don't mind. I can live with that. But what get on my nerves are about the size. Well, size does matter for me. Infinity LOADING. Or maybe I should slamdunkdafunk my own CPU. Heh.

And the middle age ones, of course, theirs are full with pols issues. [Based upon randomly clicked]

***

Ok. My skin feels itchy. Need to scratch. Tata!

2 comments:

Taufan Bin Ribut said...

boleh pakai ke petua tu?tah2 tipu kan?hahaha..^_^


Entri terkini : Ape lah nasib akau dapat kawan macam kau ni.
Entri sebelum :Gojes,hot dan femes...
Watch my video songs ^_^

Sya A. said...

hahah eh tp betul nia, halus mulus! huhu