Saturday, February 23, 2013

Assalam and salam satu Malaysia :)

Okay.
I got my driving license when I was 22. And I am now 22 still. Bhahah. Masa mula2 dapat je aku dah berangan mak datin nak bawa kereta. Apa2 jenis je, tak kisah. See, baik kan aku? Bhahah lagi. Okay. Aku tak kisah sebab masa zaman aku muda trangtangtang, aku memang minat GILA dengan sukan Formula One (F1). Kimi Raikkonen adalah crush aku yang pertama! Tak kenal? Ha gugel la yek.

Okay back to the story.

Aku memang suka pegang stereng kereta, sampai stereng arwah bapak aku dulu stuck sebab aku dok pusing2.
So aku dah ada lesen kan? Kereta pulak tak ada. Terpaksalah merendamkan lesen itu di dalam esboks sebentar.
Then tak lama lepas tue, rezeki tu ada, kakak aku bagi aku pinjam kereta kancil dia. Alhamdulillah. Namanya Jolie. Dan2 lepas tu mak aku pulak cuak dengan kewibawaan ku. Kehkeh. Tak apa. Aku faham naluri seorang ibu :)

Maka aku meyakinkan mak aku dengan menjemput beliau dan pakcik aku jugak untuk test drive setelah 6 bulan berlalu. Mak pun setuju. Tapi dalam kereta beliau sentiasa berzikir. Hee.
Soo, memula je rajin drive. No. It was actually rajin BERANGAN drive jauh2. Tapi sebenarnya malas tahap dewa. Aku tak pastilah sejak bila virus kemalasan tu timbul. So sampai sekarang virus tu terus merebak.

Bila difikir-fikirkan balik, aku tau apa sebabnya aku menjadi malas.
Sebabnya aku tak nak minyak aku habis!

Gahhhhh.

Kedekut gila!!

No comments: