Saturday, February 16, 2013

Starting a brand new start.

.. A brand new start lah sangat. Kuikui.

Oh Assalammualaikum.
Morningness, guys. Tak boleh tidur lah aku semalam. Asyik dok teringat kat Blogspot ni sebab tak siap sepenuhnya lagi. Bangun je, solat, zupzapp! Then siaplah button Follow dan Home Dashboard. Beriya-iya nak letak button Follow. Padahal sorang pun tak baca blog aku ni. Kiki. Eh aku ada mention tak yang aku mandi? Tak ada kan?

Okayy.
Just nak bagitahu yang I have deleted the Wordpress blog. Seriously memang aku suka sama itu site. Neat. Tapi kan. Kann. Functions dia semua buat aku confuse lah geng. Acane? So dari terus memeningkan kepala, aku delete lah. Nasib baik aku masih berkawan baik sama ini site. Thank you, Blogger. You are my loyal friend.

Sebenarnya aku dah malas nak customize banyak2 kat sini. Cukup lah ada beberapa buttons yang agak penting aku letak. Archive posts tak ada okay. Saja je tak letak nak suruh korang baca satu2. Heuheu. Bajet menarik lah hidup aku ni.

Okay. Setakat itu saja syarahan saya pada pagi ini. Jangan lupa, esok kita ada pop quiz.

No comments: