Friday, February 22, 2013

Touch and Go.

Assalammualaikum dan salam 1 satu Malaysia. Hahah.
Hellu.

Dikala ini aku sedang menikmati quality time with my pet-son, Picasso. Bertuah sungguh aku kerana mempunyai pet-son yang pandai menjaga kesihatan sendiri pada usia 3 bulan. Wawawa. Yela, bangun tidur terus main wheel. Tak makan, tak kencing semua lagi. Hahah. Good excercise, sonnie!

Actually, bukan aku mahu berstory pasal Picasso. Tapi, tentang Touch and Go. Bukan kad Touch 'n Go tu okay. Ni Sentuh dan Pergi. Hahah.

Sebagai seorang wanita, memang sangat-sangat suka dengan shopping ye tak? Kalau tak dapat beli, dok pegang-pegang tu mesti punya lah. Nanti termimpi pulak kann. Okay. Macam tu okay lagi. Macam mana pulak dengan shopping online?  Kalau korang ada duit best laa. Kalau yang tak ada tu? Macam aku. Hahah. Dok melopong jee T___T Tiap-tiap hari buka website yang sama sambil menanam impian utk memilikinya. Gahhh.

Okay. Ni aku nak kongsi satu website yang best! Dia adalah barangan-barangan dari supplier sendiri. Kalau korang nak berbisnes tapi ambil dari luar (Oversea), direcommendkan untuk menjenguk dan mentelaah this webbie.

www.alibaba.com

Yaa. Di situ lah aku See and Go. Hahah. Macam-macam ada. Handbags, shoes, dresses, gadgets, shawls, headscarves. Everything! Usha lah. :)

Xoxo.

No comments: