Thursday, August 22, 2013

Review : Red Pomegranate Cleanser. No more scrubs!

Assalammualaikum.
Evening, folks. :)

Okay. Straight to the point. Dah malam dah ni. Rasa mengantuk yang amat tapi rasa nak buat review sekarang jugak. Haha.

Okay.
Kulit muka aku ni kering sikit. Then, selalu lah jugak whiteheads and blackheads suka2 hati muncul. Especially kat nose and chin.
So nak hilangkan, gunalah scrub kan. Bila guna scrub, dalam 3 hari lepas tu, timbul lagi. Rimas weh.
Last2 aku cuba satu produk ni. Beli online. Red Pomegranate Cleanser. Aku tak beli yang lotion punya sebab masa tu dia tak keluarkan lotion lagi. So, aku cuba lah kan.

BESTTTTTTTTT!!
Blackheads and whiteheads hilang!! Haha.
Aku pakai sekali sehari je. Sebelum tidur. Selepas cuci, masa nak lap muka tu, aku sental habis2an la.
Habis keluar whiteheads tu semua bagai.
Rasa licin macam telur dikupas! Hahah.
Alhamdulillah.

Pakai sekali sehari, bertahan sehingga 5/6 hari, wa cakap lu.
Aku dah tak guna scrub dah. Memang melembutkan kulit weh.
Cleanser ni dapat membersihkan sehingga ke dalam pori2.
Serius!!

Jadi, kepada sesiapa yang rasa blackheads and whiteheads yang selalu sangat singgah kat hidung, pipi dan dagu, gunalah Red Pomegranate Cleanser ni. Sekarang dah ada lotion, scrub dan beberapa related dengan nya. Tak rugi kot. :)

Okay. Dah. Tu je.
Till then. :)

Love.

No comments: