Sunday, April 19, 2009

Tag pasal sekolah.

1. Sekolah mana lagi best ? Rendah ke menengah ?
- Menengah kot.

2. Apakah makanan kat kantin sekolah yang korang tak boleh lupa ?
- Tabole lupa ? Mee goreng kot sebab aku rasa tetiap ari aku makan mee goreng. Haks.

3. Subjek yang korang suka dan benci. Kenapa ek ?
- Suka itu opekos aa English sebab kita bole spiking.spiking. Kurang suka pula uhm Matematikoss sebab Matematikoss tasuka aku.

4. Denda paling teruk korang penah kena, sebab apa ?
- Denda bediri sampe abis masa pembelajaran sebab telupa bawa buku. Tapi aku siap homework tao !

5. Pilih 1 hari yang paling bosan dalam sekolah. Kenapa ?
- Apa.apa hari yang ada matapelajaran Matematikoss sebab soalan.soalan Matematikoss itu sendiri bole membuatkan aku tido mati selama setengah jam pembelajaran.

6. Cikgu feveret korang ? Kenapa ?
- Ramai. Tapi suma English teacher hehe. Kenapa ek. Uhm. Sebab aku terkenal di kalangan dey all. Hakk hakk (gelak banggee ;P)

7. Barang yang korang tak pernah tinggal masa pergi sekolah selain buku, pencil case, etc.
- Oh aku tapenah bawa cermin, bedak n etc itu suma sbb aku pengawas. Aduh. Tapi aku selalu pinjam member.member punya cermin. Heheh. Bedak tapenah minta pula. Pake kapo putih papan itam suda.

8. Perasaan korang masa nak tunjukkan report card kat parents ?
- Takut sikit.sikit aa. Tapi cool saja sebab sebelum itu suda bedoa dulu. Hee.

9. Pernah rasa jeles bila member dapat markah tinggi ? Apa yang korang buat ?
- Ya lorr. Aku bakar report card dewang. Wakakaka ;P

10. Jawatan paling beso korang pernah pegang ?
- Pengerusi kelab Alam Sekitar. Speech aku suro setiausaha aku buatkan. Hakks. Baik nyee akuu.

11. Rindu tak nak balik sekolah semula ?
- Rindu mao pake kasut Bata balik. Tapi aku tak mao ada matapelajaran Matematikoss.



Eek.
Ileben kuestchierns saja ?


Aku mao tag :
  • Jensen Ackles
  • Sheila Rusli
  • Christina Aguilera
  • Paris Hilton
  • Ato sapa.sapa yang perasan diri itu hot seperti 4 orang di atas. Twimakasie.



Bais !

No comments: