Monday, September 30, 2013

Game Show yang agak..

Assalammualaikum.

Dear bloggie,

Hey.
Last night le hubs tengok satu game show ni. Aku pun join. Kira tak berapa popular lah. (Mak aku tak pernah tengok so kira tak popular bagi aku. Hahah.) Tak la. Bagi yang ada Astro, popular lah kot.

Okay.
Aku memang suka tengok game show ni sejak tahun lepas. Tu pun sebab le hubs suka buka Youtube. (Tengok kat Youtube je. Kami tak ada Astro. Khannnnn).
Memang gelak sakan lah. Kelakau.
Tapi,
Since last night, aku dah rasa macam tak excited lagi sangat sebab ada satu part dimana para peserta diminta untuk membuat demonstrasi dengan mengguna bahan bahan makanan (bahan mentah).

So,
Ok. Lawak memang lawak.
Tapi PALING TAK MASYUK bila para peserta baling baling bahan bahan tadi ke muka kawan nya. Main campak campak bahan bahan tu. 
Aku rasa macam, entah.
Tiba tiba tak jadi nak gelak sebab they all macam mempermainkan rezeki.

Bak kata le hubs, "Tak boleh ke kalau dia buat demonstrasi betul betul..?".
AKU SETUJU.
Serious kalau buat betul betul memang confirm nampak lawak.
Tapi DIMANA LAWAKNYA jika bahan bahan makanan ditonyoh tonyoh, disembam sembam, dibaling, dicampak?
Rezeki kot.

It looks pathetic though.

Entah lah. Just my two cents.
Apa apa pun aku masih tetap sokong rancangan yang kelakar kelakar :)

Love.

No comments: