Wednesday, December 25, 2013

Review -- Marine Essence

Assalammualaikum.


Dear bloggie,

Hey.


Sebelum ini aku ada buat entry pasal nk melicinkan kulit muka kann. Ha ni entry tuh -- syaabdlah.blogspot.com/2013/08/review-red-pomegranate-cleanser.html


Haaa. Ni aku jumpa produk lain yang jauh lagi hebat. Haha.

Namanya Marine Essence -- sila google sendiri gambarnya. Hihi.


Aku dah guna hampir 2 minggu lebih.

ALHAMDULILLAH.

Masalah kulit kering kat muka aku ni ha dah hampir 99% selesai. Haha.

Aku tak guna yang beauty bar punya, aku guna yang liquid. Marine Essence Body Wash.

Masa first time pakai, aku membuihkan dia. (Cuci muka)

Yang sepatutnya, orang berkulit kering tidak digalakkan memakai sabun yang berbuih banyak.

So, ada lah sikit2 kulit mengelupas lagi. Mungkin itu adalah sel2 kulit mati.

Then, aku dapat idea, aku just colet2 sikit kat muka (tanpa membuihkannya), then gosok2 sekeliling muka. Sedaya upaya untuk tidak membuihkannya dengan banyak. Haha.

Lepas dah basuh, fuh. Tertunggu2 jugak kalau2 kulit tegang ke, kemerahan ke.. Sekali tengok, eh tak adalah. Hahah.

So, sejak tu aku dah fall in love with it. Tak nak guna pencuci muka yang lain lagi dah.

Siapa2 yang ada masalah kulit kering, eczema, kulit kusam (macam aku) ha sgt lah sesuai menggunakannya. Try je. Kalau tak sesuai, meh bagi aku. Hahah. Produk ni berasaskan garam buluh. Tau je lah kan kehebatan garam2 ni macam mana.

Jadi, apa tunggu lagi. Cepat dapatkannya sekarang. Call/sms/whatsapp ke 013 - 779 9814 (Nad Zahid)

Love.

No comments: